Власникам страхових полісів

Життя - непередбачуване і світлі моменти у ньому чергуються з доволі прикрими. Несподіванка може трапитись з кожним у будь-яку мить. Несподіванки тому так і називаються, що завжди трапляються зненацька і незалежно від нашого бажання. Серед можливих несподіванок - хвороба або нещасний випадок, коштів на лікування яких часто-густо не вистачає. Останнім часом дедалі більшої популярності в Україні набувають поширені за кордоном заходи соціального захисту працівників підприємств і організацій, серед яких і медичне страхування. Українці звикають турбуватися про себе, тому страхові компанії пропонують різні страхові продукти, пов’язані зі страхуванням здоров’я чи втратою працездатності.

Сьогоднішній стан справ охорони здоров'я потребує реформування, відпрацювання та впровадження ефективних програм, які б враховували інтереси всіх зацікавлених сторін та забезпечили:

  • достатнє фінансування закладів охорони здоров'я;
  • гідну матеріальну винагороду медичних працівників;
  • достатній обсяг медичних послуг та на гідному рівні всім громадянам України.

Президентом України визначено завдання законодавчій та виконавчій владі, що викладено в Посланні Президента України до Верховної Ради України: «Стратегія економічного та соціального розвитку на 2000-2004 роки», в частині керованого розвитку платних медичних послуг та багатоканальності фінансування охорони здоров'я.

Протягом останніх років вже проводиться робота в цьому напрямку з боку громадських організацій, страхових компаній та самих медиків, яка з громадської ініціативи перейшла в площину державної політики.

Певні практичні напрацювання в пошуку засобів вирішення проблеми дефіциту фінансування медичних закладів та неспроможності громадян сплачувати кошти за лікування, отримані в багатьох регіонах. Створені і діють так звані «Лікарняні каси», які частково вирішують проблему, але не відповідають законодавчо-правовим вимогам, не мають економічного підґрунтя діяльності та не захищають юридичні права як медиків так і їх пацієнтів.

Перевага страхової медицини полягає в її прогнозованості: кожен громадянин вкладає невеликі суми коштів у медичну страховку для того, щоб бути впевненим, що при хворобі всі або переважна більшість медичних витрат будуть оплачені. Медичне страхування дає можливість контролювати свій бюджет, тому що завдяки йому більше, ніж вартість страховки, на медицину за рік не витратиш.

Доцільність медичного страхування полягає в наступному:

1. Програми медичного страхування дозволять підприємству делегувати безпосередньо страховій компанії реалізацію цілого ряду питань, які стосуються соціального захисту своїх робітників, що пов'язані з їх захворюваннями та нещасними випадками. Подібна «спеціалізація» питань організації виробничих та соціальних процесів на підприємстві приводить до мінімального відволікання керівництва на їх рішення, при повному контролі та впливу безпосередньо на реалізацію даних питань через механізм страхування.

2. Соціальний аспект, який також можна враховувати, полягає в тому, що медичне страхування сприймається робітниками як додаткова соціальне благо та перевага роботи на конкретному підприємстві.

3. За програмою медичного страхування при настанні страхового випадку, яким є захворювання, страхова компанія організує застрахованим особам та оплатить:
- ургентну (швидку) медичну допомогу;
- стаціонарне лікування;
- амбулаторно-поліклінічне лікування

4. Мета медичного страхування:
 

  • захист здоров'я і працездатності співробітників Вашого підприємства;
  • зниження фінансових проблем роботодавця і співробітників, пов'язаних з організацією і наданням медичної допомоги;
  • скорочення кількості днів непрацездатності співробітників за рахунок надання якісної медичної допомоги і контролю над процесом одужання;
  • додатковий стимул для співробітників до збереження робочого місця і підвищення якості роботи.
     

Наш заклад працює із страховими компаніями з 2001 року. За ці роки створено базу даних страхових компаній, затверджено програми страхування, укладені договори по медичному обстеженню з страховими компаніями (Страхові компанії, з якими співпрацює РОКЛДЦ ім.В.Поліщука) Створено консультативно-диспетчерський центр.

Роль консультативно-диспетчерського центру.
 

  • цілодобова обробка звернень Застрахованих;
  • координація процесу лікування висококваліфікованими лікарями;
  • накопичення інформації про попередні звернення Застрахованого для подальшого використання її при лікуванні;
  • контроль за якістю лікування;
  • оперативне надання медичної допомоги;
  • надання консультації з приводу захворювання.

Співпраця з страховими компаніями надає додаткове джерело фінансування, яке використовується закладом для покращення матеріально-технічного стану. Скеровування отриманих коштів на заробітну плату медпрацівників неможливе за відсутності законодавчої бази.

З питань співпраці звертатись:
Телефон: (0362) 22-32-10
8 (067) 8100384 – Гудима Марія Василівна

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

На ДжуМиксе есть все для Joomla 3.4.
We use cookies to improve our website. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. For more information visit our Cookie policy. I accept cookies from this site.Agree